Home

Am zarit prin ploaie un IMS nou. Nu prea tine de gluma, chiar nu inteleg cum poate arata ca si nou, sau poate mai bine ca unul nou. O bijuterie.

2 gânduri despre „IMS M461

  1. O frumusete intr-adevar. Am un concurs ce merge inainte cu copiii: de cate ori vedem o astfel de „retro-rabla”, dau 10 banuti celui care a vazut-o. E minunata ziua in care te-ai bucurat de cateva astfel de minunatii, in ciuda faptului ca eu pierd concursul intotdeauna.

    • Faceti si poze. Intr-o zi o sa-ti lipseasca. Daca sunt altele decat cele pe care le-am surprins eu si echipa mea, le pun pe site.

Lasă un răspuns

