Home

Inca un exemplar de Dacia 1310 de la inceputuri, pastrat foarte bine, si care are sanse sa devina un automobil istoric. Scrie pe el TLX insa e probabil sa fie o adaugire ulterioara.

3 gânduri despre „Dacia 1310

  1. Salut!

    In primul rand, vreau sa te felicit pt. initiativa si sa-ti doresc succes in promovarea ei. Eu unul ti-am gasit pagina din intamplare.

    In al doilea rand, te-as sfatui sa acorzi mai multa atentie descrierilor, caci am vazut unele informatii eronate. Uneori less is more.

    Sunt pasionat de Dacii, deci poti considera comentariul meu un „defect pasional”. Masina din poza e o Dacie 1310 din prima serie (’82-’84), nicidecum 1310 TLX, care arata asa: http://www.daciaclub.ro/galerie/albums/userpics/86250/3_%281%29.jpg

    Emblema e adaugata ulterior de proprietar. Abia din ’85 s-au introdus emblemele corespunzatoare echiparilor (TX, TLX, MLS erau cele mai comune). Multe erau puse gresit chiar din fabrica, cauzand confuzie. Prin urmare, cred ca o informare cat mai corecta, pe cat posibil avand in vedere nenumaratele exceptii de la „regula” pe care ni le-a oferit uzina Dacia de-a lungul timpului, e de bun augur. Sper sa nu te deranjeze comentariul meu care se vrea a fi unul constructiv.

  2. Multumesc de informare. Am modificat conform celor indicate. Daca mai ai comentarii, le primesc cu placere, chiar vreau sa fie informativ, deci nicidecum informatii gresite.

  3. Cu placere! Ti-am trimis un e-mail pe adresa gasita la sectiunea contact cu mai multe sugestii si informatii. Verifica si folderul Spam, in caz ca nu-l gasesti in Inbox.

    Toate cele bune!

Lasă un răspuns

